wtorek, 23 października 2012

Powitanie

Ponieważ w obecnych czasach - czasach internetu,  facebooka, google i wielu podobnych zjawisk, nie jest już chyba niczym dziwnym wychodzić, lub chyba precyzyjniej brzmiałoby :"wchodzić" ze swoimi sprawami w ten wirtualny świat, dlatego też chyba niczym dziwnym nie będzie publikowanie swoich małych skromnych poczynań w temacie pięknego hobby jakim jest modelarstwo. Stąd powstał ten blog. 

Jako że wspomniane hobby jest w moim sercu od dawna to nie warto aby gdzieś tam zalegało bezpłodnie i przybierało postać tylko i podziwiania tego co robią inni. Mam zamiar aktywnie wrócić do zabawy w modelarstwo i wszystko co mi się uda, także oczywiście to co się nie uda, wszystko o czym wiem , będę się starał tutaj pokazywać i pisać. Mam nadzieję że jeśli ktoś tutaj będzie miał okazję tutaj wpaść i poczytać, znajdzie coś dla siebie. A może dalibóg nawet dla kogoś będzie to jakiegoś rodzaju motywacją do bardziej aktywnego działania na tym polu. Jako amator totalny mam świadomość, że to, co prezentują inni blogerzy-modelarze to poziom zdecydowanie odbiegający od mojego , poziom, do którego chciałbym się kiedyś zbliżyć.

Wszystkich modelarzy i miłośników modelarstwa pozdrawiam.